שמי ח' ואני עורך דין. כל מה שעשיתי כדי להסיר תוצאות מגוגל לא הצליח עד שהגעתי לרונן הלל. בזכותו התדמית שלי ניצלה והפרשיות המביכות והרעות שגרמו לי להפסיד הרבה לקוחות – נעלמו לגמרי.

ע. מירושלים, בעל מסעדה.

לקוחה נקמנית החליטה לפרסם על המסעדה שלנו ביקורת שלילית ומרושעת. רונן הצליח להוריד את התלונה וסידר את העניינים. אני מודה לו על כך וממליץ על הפתרון שלו לעוד עסקים כמוני.

ע. מנכ"ל חברה מתחום השירותים.

חברה מתחרה דאגה להשחיר את השם שלנו ולהפיץ עליו דברי שקר חמורים ביותר. הלקוחות עזבו והמכירות נפגעו. הפעולות שהוא ביצע חסכו לנו מיליוני שקלים. רונן הלל היקר והטוב אשרייך.

אנחנו מבטיחים רק מה שאנחנו יכולים ב-100% לקיים. אם בנינו לך תוכנית והתחייבנו לתוצאות מסוימות – אנחנו גם נשיג 100% מהן! האחריות שלנו היא אחריות פלדה המגובה ב-20 שנות ניסיון בהתמודדות מול גוגל ושאר מנועי החיפוש.

למי מתאימה השיטה האפקטיבית?

 

חוות דעת שליליות? מסמכים משפטיים לא מחמיאים? הכפשות? מוניטין רע בגוגל? נחליף את כולם בתוכן ראוי, מכבד ואיכותי.

זקוקים למחיקת מסמכים משפטיים מהרשת? עבירות מס מעברכם מופיעות בגוגל? יש לכם זכות מלאה להסירם ולקבל במקומם תוצאות נקיות, חזקות, ומעודכנות יותר.

אנשים שסובלים מלכלוכים באינטרנט, כתבות, ביקורות, השמצות, שיימניג, הצקות או תוצאות שליליות על דברים מעברם, נחליף לכם את התוצאות השליליות בתוצאות חיוביות, נקיות ומקדמות.

חברות מהארץ ומחו"ל

ח. מתל אביב, עורך דין.

סבלתי מהמון קשיים – במציאת בת זוג, בעבודה, בבנק ובעסקים. אחרי ששכרתי את שרותיו של רונן התוצאות השליליות בגוגל נעלמו ואני יכול להגיד שפתחתי דף חדש. זה כמו לעבור השתלת תדמית חדשה.

י. מהרצליה. איש עסקים.

התוצאות מדברות בעד עצמן

        חייג  עכשיו!

יש לך שאלה או סתם רוצה להתייעץ?

הסרה ומחיקת תוצאות מגוגל ברוב המקרים ולא רק דחיקתם אחורה.

קבלת תוצאות חיוביות שיגרמו לקולגות שלך לשאול "מה הסוד שלך?".

נכסים אינטרנטיים שישאירו את המוניטין שלך נקי שנים רבות.

100% מהביצוע שלנו - אתה לא צריך לעשות כלום, אנו נטפל בכל.

מה תקבל מהשיטה האפקטיבית?

איך מסירים תוצאות מגוגל

אנשי עסקים

אנשים פרטיים

עברייני צווארון לבן

בעלי עסקים

עצמאים

עבירת צווארון לבן בעברך רודפת אותך כיום? נדאג להסיר את התוצאות השליליות כדי לתת לך הזדמנות הוגנת לפתוח דף חדש ולהציג אותך באור חיובי ונקי שיקדם אותך כיום.

נקלעת למשבר, תביעות, קמפיינים שליליים וזקוקים לעזרה? נשנה את המאזן לטובתך, ננקה את התוצאות בגוגל ונחליפם בתוצאות טובות, מכבדות ונקיות.

כתבו עלייך ביקורות שליליות, הכפשות, שיימינג ברשת? אנחנו נסיר עבורך את כל התוצאות האלה ונחליפם בביקורות חיוביות, תגובות אוהדות ועדויות של לקוחות מרוצים.

יש לך שאלה או סתם רוצה להתייעץ?

בעידן המידע שולטים תאגידי המידע, גוגל, פייסבוק ודומיהם, ובזמן שהם עושים מיליארדים, הרבה אנשים טובים נפגעים בדרך ונגרם להם נזק אישי ועסקי בלתי נסבל.

 

תאגידי המידע חושפים לכל העולם מידע פרטי ואישי ללא אישורו של האדם עליו מדובר.

 

שנים רבות מגיעים אלי לקוחות מאוכזבים לאחר שניסו הכול...

 

הם ניסו לבד, הם ניסו עם חברים ש"מבינים" באינטרנט, הם שכרו "מומחים" שהבטיחו להם ניסים ונפלאות, הם קיוו, הם האמינו, ובזבזו על הדרך לא מעט זמן וכסף, ופעם אחר פעם גילו שגוגל הוא יריב עיקש והתוצאות השליליות נותרו כשהיו.

מה השיטה האפקטיבית יכולה לעשות עבורך?

 

גם בארץ גם בחו"ל

האפקטיביות של השיטה כל כך חזקה שלאחר שיישמנו אותה בישראל ניסינו גם במדינות אחרות ושפות אחרות, השיטה השיגה תוצאות יוצאת מגדר הרגיל.

        חייג  עכשיו!

התוצאות מדברות בעד עצמן

שמי פ' ואמא שלי היא בעלת עסק מאד מצליח. יום אחד היא הואשמה בעבירות מס ושמה הושחר. פניתי בשמה לרונן הלל. רונן הצליח להסיר תוצאות מגוגל ודחק את האזכורים השליליים שנותרו לעמודים 2 ו-3. תודה רבה!

פ. מראשון לציון, אשת עסקים.

ש. מצפון הארץ.

סבלתי מתוצאות שליליות בגוגל. הדף הראשון היה שחור משחור ורק בעזרת רונן הלל ניהול מוניטין קיבלתי תוצאות מעולות. הרישומים השליליים נמחקו, התוצאות הרעות נדחקו ולמדתי שיש לי עסק עם מומחה יוצא מהכלל לניהול מוניטין ברשת.

תלונה של פציינטית הפכה לוויראלית ותפסה את כל התוצאות הראשונות בגוגל. לצערי שנים של עבודה קשה, הישגים והצלחות ירדו לטמיון והתחלפו בתלונה חסרת בסיס. למזלי פניתי מהר מאד לרונן הלל והוא טיפל בבעיה שלי בגוגל ומחק את התלונה הפוגענית מהרשת.

ב. מרחובות, רופא פלסטי.

למה יצרתי את השיטה האפקטיבית?

ד. מניו יורק, אשת עסקים.

אני ישראלית לשעבר המתגוררת בארצות הברית. השם שלי נפגע בארץ בגלל עסקאות כושלות שהיו לי. יצרתי קשר עם רונן ותוך מספר שבועות הוא ניקה לי את התדמית ומיתג אותי נכון ברשת.

כל מנועי החיפוש

אם גילית תוצאות שליליות או תוצאות שאינן עונות לתדמית שלך או לציפיות שלך אל תבזבז זמן יקר. אל תחכה לניסים ואל תפקיר את שמך בידיים לא מקצועיות.

 

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ ללא עלות

לא משנה אם אתה בעל עסק, חברה גדולה, או אדם פרטי שרק לכלכו עליו ברשת, "השיטה האפקטיבית" מסוגלת להפוך את התוצאות השליליות לתכנים נהדרים, חיוביים ומקדמים שיגרמו לך גאווה ולקולגות שלך לשאול "מה הסוד שלך?".

 

עכשיו לזמן מוגבל בלבד, ניתן לקבל שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם רונן הלל. השאר פרטים ונחזור אלייך תוך 24 שעות או חייג עכשיו!

             חייג  עכשיו!

תנאי שימוש

אם אתה סובל מתוצאות שליליות בגוגל או ברשתות חברתיות יש לי חדשות מעולות עבורך. מהיום תוכל להסיר את הדפים האלה ולהחליפם בתוצאות טובות, חיוביות ומקדמות שיגרמו לך להתגאות בשם שלך ולהפסיק לחשוש.

 

20 שנות ניסיון בניהול מוניטין ברשת הביאו אותי לפתח שיטה ייחודית – השיטה האפקטיביתהיחידה שמסוגלת גם למחוק תוצאות ולא רק להדחיקן וכך לפתור את הבעיה לתמיד ולא לטפל בסימפטומים שלה.

 

* השמות מלאים של לקוחותינו נשארו חסויים מטעמים מובנים.

אחריות הפלדה שלנו!

כשנורית השמן ברכב דולקת, לא מחליפים את הנורית – שמים שמן!

השיטה האפקטיבית מתמקדת בהסרה ולא בדחיקה בלבד של התוצאות השליליות לעמוד 2 כמו שכולם עושים. במילים אחרות אנו פותרים את שורש הבעיה ולא את הסימפטומים.

 

טיפול בשורש הבעיה ודבקות במשימה מביאים אותנו להצלחה ולתוצאות חסרות תקדים. פעם אחר פעם.

השיטה האפקטיבית מתמקדת ומשפיעה לא רק גוגל אלא גם על כל שאר מנועי החיפוש ברשת, כך שלא תצטרך לחשוש שהתוצאות השליליות ימשיכו "לככב" במקומות אחרים.

מטפלת גם ברשתות החברתיות

חלק גדול מהתוצאות השליליות מגיע מהרשתות החברתיות, בין אם זה פוסטים, תגובות, עמודים שלמים, וכו', השיטה האפקטיבית מטפלת גם בהן ודואגת להסרתו.

מטפלת גם בסרטונים

סרטוני יוטיוב פוגעניים לרוב מאונדקסים במיקום גבוה בגוגל (מאחר ויוטיוב היא חברת בת של גוגל), השיטה האפקטיבית יכולה להסירם או להחליפם בסרטונים אחרים חיוביים עבורך.

יש לך שאלה או סתם רוצה להתייעץ?

 

             או  חייג  עכשיו!

רונן הלל - מפתח השיטה האפקטיבית

רונן הוא בעל סוכנות יחסי ציבור וניהול מוניטין, מייסד ומפתח "השיטה האפקטיבית" להשגת תוצאות שיא. רונן בעל 20 שנות ניהול מוניטין ברשת ומחוצה לה, מומחה לניהול משברים וקמפיינים שליליים.

 

משרד "רונן הלל יחסי ציבור" זכה שנתיים ברציפות בפרס "האריה השואג" היוקרתי שהוענק לו על ידי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור.

 

הפרס ניתן על מצוינות בתחום יחסי הציבור והדוברות, ועל הובלת פרויקט מיני ממשלת הילדים של ישראל, שזכה במקום הראשון בקטגוריית החינוך.

 

עם קהל לקוחותיו נמנים החברות הגדולות במשק. רונן הוביל להצלחה חברות וארגונים גדולים במשק. רונן עבר לכבוש שיא נוסף ע"י פיתוח שיטה ייחודית המאפשרת להסיר תוצאות פוגעניות ברשת.

התאמה אישית לכל לקוח

לא כולם צריכים לשלם מחיר אחד, כשהבעיה היא קטנה ונקודתית לא צריך להוציא את התותחים הכבדים. לאחר בדיקה מעמיקה של הבעיות איתן אתה מתמודד נבנה לך תוכנית מותאמת אישית לצרכים, לדרישות ולתקציב שלך.

עוקרת את הבעיה מהשורש

אנחנו היחידים שגם מבצעים הסרת תוצאות מגוגל כשכל השאר דוחקים אותן אחורה. אז במקום שהתוצאות השליליות יידחקו לעמוד 2-3 נסיר אותן לגמרי ונחליפם בתוצאות חיוביות שיגרמו לך להתגאות בשם שלך.

* השמות המלאים של לקוחותינו נשארו חסויים מטעמים מובנים.

רונן הלל בראיון רדיו בתוכניתה של יעל דן "עושים צהריים", מסביר מה זה ניהול מוניטין ברשת.

כשדוחקים תוצאות, אז כל אחד שעובר לעמוד 2 יכול לראות את כל התוכן השלילי ששילמת הרבה כסף כדי "להעלים" ולמעשה לא פתרת דבר. כמובן שחלק מהתוצאות השליליות עלולות לעלות ולצוף חזרה תוך שנה או פחות.

 

כנות ושקיפות מולך מאוד חשובות לי, לכן אני אומר מראש, לא תמיד ניתן לבצע הסרת תוצאות מגוגל, בין אם זה במנועי החיפוש או רשתות חברתיות, אבל עם השיטה האפקטיבית ניתן להגיע לאחוזי הסרה גבוהים מאוד.

 

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות שיאפשר לך לגלות בכמה זמן ניתן לפתור לך את הבעיה.

אז מה הבעיה, שהתוצאות השליליות יעברו אחורה, מה איכפת לי?

קבל ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות

מלא את הטופס ונחזור אלייך תוך 24 שעות, או חייג עכשיו!

 

 

הסרת תוצאות מגוגל

הסרת תוצאות מגוגל היא תוצאה שכל אדם פרטי, בעל עסק או מנהל מקווה שתתרחש – הבעיה הגדולה היא שבחלק משמעותי מהמקרים הסרת תוצאות מגוגל היא בגדר חלום רחוק או משימה בלתי אפשרית – אנחנו במסגרת השירותים של רונן הלל -  מספקים שירות זה בהתחייבות ומצליחים לייצר דפים נקיים בגוגל.


רונן הלל, מומחה לניהול מוניטין בגוגל, מזמין אתכם לשכור את שירותיו כדי להילחם בתופעות של תוצאות שליליות בגוגל.

 

התפקיד שלנו במוניטין נט הוא להילחם בהשמצות ברשת או במידע המהווה תוכן פוגעני. מלחמה זו הולכת ונעשית קשה ומורכבת יותר אך אנו תפילה שנצליח לעזור גם לכם כמו שעזרנו לרבים.

 

אנו מאחלים לעצמנו להמשיך לתת שירות יעיל ולהמשיך להשתפר מאחר וכל פנייה חדשה אלינו רק מגדילה את כובד האחריות בשאיפה לעשות את מלאכתנו באמונה על הצד הטוב ביותר.

השלבים להסרת תוצאות בגוגל פשוטים מאד:

צור עמנו קשר מיידי ומכאן נבצע עבורך מספר תהליכים פשוטים וברורים:

 

1. נאבחן עבורך את הבעיה וננטר את המידע השלילי.

 

2. נרכז את התוצאות השליליות מגוגל. 

 

3. נציע לך תוכנית פעולה להסרת תוצאות מגוגל. 

 

4. לאחר אישורך והסדרת תנאי העבודה – נדאג להשלים את הבקשה שלך במלואה. 

 

5. התוצאה שתתקבל – עמוד תוצאות גוגל בלי אזכורים שליליים מכל סוג. 


ולכן, אם הדברים המופיעים כאן ברורים וקולעים לקשיים עימם אתה או את מתמודדים – זה הזמן הטוב ביותר לא להיכנע ולא להזניח את שמכם.  זה הזמן ליצור קשר ולתת לנו את האישור לנקות עבורכם את תוצאות מגוגל.

ומחליפים אותן בתוצאות טובות וחיוביות!

למה חשוב להסיר תוצאות שליליות מגוגל?

 

לכל אדם, עסק או מותג סיבות טובות מאד לייחל להסרת תוצאות מגוגל. הסיבות יכולות להיות מהצורך לנקות השמצות, לשון הרע, תוכן פוגעני וכדומה.

 

הסיבות יכולות להיות כצורך לטיפול במשבר אישי או משבר עסקי שעלול להיווצר או כבר נוצר בעקבות מידע רגיש המופיע באינטרנט. סיבות יכולות להיות גם ברמה משפחתית, זוגיות, צנעת הפרט והזכות לשמור על פרטיות.

 

לצערם של רבים המידע המופיע בגוגל בחלקו מבוסס על תכנים אינטרסנטיים, על תכנים מגמתיים ועל תכנים שנועדו להזיק או לפגוע.

 

השירות שלנו נועד בראש ובראשונה לעזור לאנשים, עסקים וחברות להתמודד עם הפרסומים השליליים ברשת ולתת להם פתרון. לתת להם מנוחה והקלה ממידע שאין לו זכות להופיע או לנקות תוצאות שליליות מגוגל העלולות להרוס, להשחית, לפגוע או לרסק את פועלם ואת אישיותם. 

 

הסרת תוצאות מגוגל חשובה גם ברמה העסקית מאחר ושיקול הדעת של הצרכנים מושפע רבות מהדברים המופיעים בגוגל.

 

ומאחר ולעיתים כוח זה – של המילה הכתובה באינטרנט – עלול להיות הרסני, נקמני או פוגעני – אנו מציעים שירות בתשלום של הסרת תוצאות מגוגל.

 

השירות שלנו חוקי, אמין ובטוח ומעל לכל דיסקרטי.

 

השירות של ניהול המוניטין בגוגל הוא חוד החנית בשורה של שירותים שאנו מציעים והכל כדי לסייע לפתור בעיות.

לבדיקת התאמה חינם חייג עכשיו 072-393-8937