סדנה להחלקה על הקרח

לנשים בגיל 35+

בואו ללמוד להחליק על הקרח בחמישה מפגשים, בסדנה המתקיימת בהיכל הקרח בחולון ומותאמת במיוחד לנשים בגילאי 35+. הסדנה מועברת על ידי מאמנים מקצועיים מהטובים בארץ ושמה דגש על שיווי משקל, גמישות, פעילות אירובית ושריפת שומן, וכל זאת במתחם קריר המאפשר הנאה מרובה. כל מפגש נמשך 45 דקות ומתקיים בקבוצות קטנות של עד 10 משתתפות. הסדנה מתחילה מהבסיס כך שלא נדרש כל ידע או ניסיון קודם בהחלקה ובסיומה תוכל כל משתתפת לעלות בביטחון ולהחליק על משטח הקרח.

לפרטים והרשמה - השאירו את פרטיכן

הנחה לפונות דרך עמוד זה

פעילות אירובית

שורפת שומן

שיפור שיווי המשקל

והיציבה

שחרור ממתח

ופיתוח גמישות

פעילות מהנה

במתחם קריר

אימון נהדר לכל הגוף המותאם במיוחד לנשים, מדריכים מקצועיים ואווירה נהדרת!

והכי חשוב, כיף, כיף וכיף.

אני ממליצה בחום... בעצם בקור :)

"

"

מיכל צפיר

כיצד החלקה על הקרח תורמת לבריאות הגוף?

פעילות אירובית

פעילות אירובית היא מרכיב חשוב בבריאות מערכת לב-ריאה. החלקה על הקרח מספקת אימון אירובי מצוין והחלק הטוב ביותר הוא שהאימון בהחלקה מבוצע כמעט מבלי שתשימי לב. 

שריפת שומנים

אם את מנסה להוריד או לשמור על משקל הגוף, החלקה על הקרח היא דרך מצוינת לשרוף קלוריות בצורה מהנה. החלקה על הקרח שורפת בין 350 ל-650 קלוריות בשעה ע”פ סוג האימון.

אם מפרקי רגלייך חורקים בכל פעם שאת קמה מן המיטה בבוקר, החלקה יכולה להיות פתרון נהדר. הדגש על תנועות מהירות של כפות הרגליים וחיזוק הברכיים יוצר אימון מעולה למפרקי רגלייך ויהפוך אותם לגמישים יותר במשך הזמן.

שיפור הגמישות

פעילות גופנית יכולה להקל בתופעות לחץ ומתח. הטמפרטורה הנמוכה בה מתבצעת ההחלקה תורמת גם היא לתחושה רגועה יותר, במיוחד בעונת הקיץ.

הפגת מתחים

החלקה על הקרח עוזרת בשיפור שיווי המשקל דרך פעילות חיובית ומהנה. התנועה המהירה על המשטח החלקלק תשפר במהירות את היכולת שלך לשמור על שיווי המשקל במצבים שונים.

שיווי משקל ויציבה

site by: Amplify

כתובת: רח' מפרץ שלמה פינת שד' ירושלים, חולון. ספורטק פארק פרס, בסמון למוזיאון הילדים | 03-532-3008